vrijdag 9 april 2010

Tip 58 : Wat denk jij ?

Vandaag zou ik je eigenlijk eens een paar vraagjes willen stellen. Je zal allicht al gemerkt hebben dat ikzelf nog altijd Windows XP gebruik en dat de meeste voorbeelden die ik in mijn tips verwerk dan ook met Windows XP zijn. Is het tijd voor mij om up te graden ? Laat me eens weten, welk operating systeem jullie momenteel gebruiken. Dan kan ik uitkijken of ik ook al dan niet een stap 'vooruit' moet zetten.

Hoe ga je tewerk ? Per vraag je keuze aanduiden en daarna telkens op 'Vote now' drukken.



De volgende polls gaan over mijn 'toevoegsels', zoals Muziek en Citaat van de week.






En nog eentje om het af te leren : ik denk eraan een rubriek 'Afbeelding van de Week' toe te voegen met een grappige, net iets andere afbeelding, die toch altijd verrassend overkomt. Allez, dat is toch de bedoeling. Onderaan deze post geef ik een paar voorbeeldjes van wat ik in gedachten heb. Wat denk je ?



Als je nog bijkomende suggesties of tips of opmerkingen heb, laat ze me dan zeker weten (b.v. via een commentaartje onderaan of aan de rechterkant).

- - - - - - - - - - - - - - - -
Muziek tijdens schrijven : The Allman Brothers Band - A decade of Hits 1969-1979.


Hier ben ik eigenlijk toevallig op gebotst. Of toch weer niet. Ik had een tijdje geleden een boek met 1001 platen die je zeker moet gehoord hebben en dit was er eentje van, of de groep stond er toch bij. Gezien de jaren '70 niet mijn sterkste kant zijn (zie vorige tip), kende ik dit ook niet. Of toch, nu ik het hoor, staan er eigenlijk wel een paar bekende nummers op zoals 'Ramblin' man' en de instrumental 'Jessica'. En ik kende 'Whipping Post' al van Zappa en ik moet zeggen, Zappa heeft een goede keuze gemaakt. Ook het origineel toont dat dit een heel sterk nummer is. Kortom, Bluesrock van de bovenste plank, die ik zeker nog ga beluisteren !

Bovenaan in de rechter kolom bij 'muziek van de week' kan je telkens een nummer beluisteren van de muziektip.
- - - - - - - - - - - - - - - -
Citaat van de week

"99% van de advocaten geeft de rest een slechte naam !" (Anoniem)
- - - - - - - - - - - - - - - -
Afbeelding van de week



Klik op een afbeelding voor grotere versie in een nieuw scherm !
- - - - - - - - - - - - - - - -
Van de week geen .pdf

1 opmerking:

  1. ik werk met twee pc's en de eerste (meest gebruikte) pc is die met vista, maar verder heb ik ook een pc met windows 7 .
    Dus voor mij geld het antwoord op de eerste vraag dat ik wel interesse heb in beide systemen,dus tips over de beide systemen zou wel handig zijn.
    In ieder geval bedankt voor de vele tips die ik al heb kunnen lezen.

    BeantwoordenVerwijderen