vrijdag 17 juli 2009

Tip 25 : Batterijen heropladen

Ja, af en toe moet je je batterijen eens heropladen. En dan bedoel ik niet de batterijen van je laptop. Laat die PC maar eens een weekje aan de kant. Je overleeft het wel om een week zonder digitale persoonlijkheid te leven. Die mail zal heus niet weglopen.

Als dat geen korte tip van de week was. Maar ik ga hem zelf ook een paar keer opvolgen in de komende weken. Afwachten dus maar of er iedere vrijdag een tip komt . . .

En als je me van de week wil vinden . . . ik ben bezig in mijnen hof . . . boeken aan 't lezen en genieten van het uitzicht. Kom gerust eens af !

Klik op foto voor grotere versie in nieuw venster
- - - - - - - - - - - - - - -
Muziek tijdens schrijven : Big Town Playboys - Playboy Boogie

De zanger is ondertussen solo gegaan en die zien we vanavond in Peer op het Belgian R&B Festival. En morgen de Mighty Flyers, één van mijn favoriete live bands.
- - - - - - - - - - - - - - -

Geen opmerkingen:

Een reactie posten