vrijdag 30 maart 2012

Wat denk jij ?

Enguête time ! Vandaag laat ik jullie nog eens aan het woord. Het is ondertussen bijna twee jaar geleden dat ik een korte enquête op jullie los liet. Ik heb het lang volgehouden, maar ondertussen werk ik ook al een aantal weken met Windows 7. Soms is het wel eens meer 'ermee overhoop liggen' dan effectief, of efficiënt werken. Maar misschien kan ik jullie wel een en ander bijbrengen aan de hand van mijn 'probleempjes'.

Klik alvast op onderstaande link en vink je antwoorden aan. Laat gerust ook wat commentaar achter. Bij iedere vraag, moet je misschien wat naar beneden scrollen om dan op Continue te drukken voor de volgende vraag.


Ik wil de vragenlijst invullen


Volgende week krijg je natuurlijk een uitgebreid verslag van de resultaten !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten