vrijdag 12 maart 2010

Tip 54 : Weer Google

Ik had eigenlijk een heel andere tip in gedachten, maar ik ben vandaag een beetje ziekskes en ga het een klein beetje korter houden met een Google tip.

Je weet ondertussen wel dat Google meer is dan alleen maar een zoekmachine en hier hebben we 'weer' een variant. Overal wordt al weer volop de vakantie gepland of je zit na te mijmeren van die prachtige vakantie verleden jaar en je wil wel eens weten hoe warm het nu is op je vakantiebestemming. Of je wil weten welke temperaturen je voor het weekend mag verwachten. Wel je typt gewoon het woordje weer met daarna een plaatsnaam. En dan krijg je b.v. volgend resultaat.


Klik op afbeelding voor grotere versie in nieuw venster

Handig, zo hoef ik met mijn verkouden neus niet eens buiten te komen om te weten hoe warm/koud het vandaag is. Probeer het maar, het lukt met iedere gemeente/stad die je maar kan bedenken . . . of toch ongeveer.

Zo, kort en goed, en nu ga ik 'Bedlehem' opzoeken zodat ik morgen fit genoeg ben om naar Willem Vermandere te gaan kijken.
- - - - - - - - - - - - - - - -
Muziek tijdens schrijven : Kabaret Ivo de Wijs - Formule 2

Dit zal wel een primeur zijn, want Ivo de Wijs maakt voor de tweede keer zijn opwachting hier. Maar hij heeft dan ook een liedje dat vandaag heel erg toepasselijk is : De 'V' !

Bovenaan in de rechter kolom bij 'muziek van de week' kan je telkens een nummer beluisteren van de muziektip.
- - - - - - - - - - - - - - - -
Citaat van de week

"Als je geld wil lenen van een vriend, beslis dan eerst welke van de twee je het hardst nodig hebt" (Anoniem)
- - - - - - - - - - - - - - - -
Klik hier als je de .pdf van de tip wil printen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten