maandag 25 februari 2013

The End ?

Toen ik vier jaar geleden begon met mijn blog had ik de bedoeling een aantal tips te schrijven die ik regelmatig aan anderen vertelde. Naderhand raakten die wat uitgeput en begon ik dan maar andere te verzinnen. Met groot succes, zo bleek, want de blog haalt, ook nu nog, dagelijks meer dan 100 bezoekers.

Ik moet jullie van harte bedanken voor jullie warme reacties en bedankjes die ik regelmatig mocht ontvangen.
Maar toch heb ik besloten er momenteel mee te stoppen omdat het een beetje een sleur begint te worden.

Misschien schrijf ik af en toe nog eens een tip, maar mailtjes zal ik niet meer versturen als er eentje bijkomt.
Voor wie mijn tip 123 ondertussen in de praktijk toepast is dat natuurlijk geen enkel probleem.

De blog laat ik staan gezien ik wel zie dat veel mensen er nog altijd antwoorden op hun vragen vinden.

Dank je wel en misschien tot ziens !

Marc

4 opmerkingen: