maandag 20 december 2010

Prettige Feestdagen

Het is vrijdag stil gebleven hier op de blog, maar dat komt omdat we naar jaarlijkse gewoonte (allez, toch al de tweede keer) zijn gaan kerstmarkten. Dit jaar zijn we naar Brussel geweest en gisterenmiddag werden we er bedolven onder de sneeuw. Gelukkig heeft Taxi Jens ons nog kunnen komen oppikken aan het station van Waregem en ons veilig terug thuis geleverd.

Met de feestdagen sla ik een paar keer over, maar begin volgend jaar zie je me zeker terug. Rest me jullie nog prettige feestdagen toe te wensen en veel plezierige pc-tip momenten in 2011. En om jullie niet helemaal in de steek te laten, sluit ik toch maar af met mijn vaste rubrieken.

- - - - - - - - - - - - - - - -
Muziek tijdens schrijven : The Ex - Turn

Ik sluit in deze kerstperiode af met een boodschap van vrede. Op deze cd staat nl. ook het liedje Huriyet. Dit liedje komt uit Eritrea en wel uit een streek waar Christenen en Islamieten al eeuwen samenleven zonder direct oorlogje te moeten spelen en waar huwelijken tussen mensen van deze verschillende geloven zelfs vaak voorkomen. Of, hoe het ook anders kan !

Bovenaan in de rechter kolom bij 'muziek van de week' kan je telkens een nummer beluisteren van de muziektip.
- - - - - - - - - - - - - - - -
Citaat van de week
Ik stel me hem vooral voor als een vrij norse persoon die niet om een krasse uitspraak verlegen zat, maar dan doet hij toch maar mooi de volgende uitspraak : "Zonder muziek zou het leven een grote vergissing zijn" (Friedrich Nietzsche)
- - - - - - - - - - - - - - - -
Afbeelding van de week :
Voor de afbeelding laat ik je meegenieten van een paar van onze Brussel momenten.







Tot volgend jaar !

2 opmerkingen:

  1. Fijne en gezonde feestdagen voor U en familie
    Ingrid Paenen Johnny Jansen Ekeren
    t laarsboerderaike
    http://kunstinhout.skynetblogs.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marc,

    Ik wens je en uw familie prettige eindejaarsfeesten en een fijn 2011!!!

    P. Segaert

    BeantwoordenVerwijderen